تولید و ساخت دستگاه گازور زن در شرق تهران

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


به دلیل تغییر متناوب قیمت ارز مرجع قیمت محصول گازورزن شرکت DAMAR به مدل DMHNG نیز با توجه به این تغییرات متفاوت خواهد بود، لذا در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید برای دریافت آخرین و بروز ترین قیمت محصولات با متخصصین فروش وب سایت چوبینر از قسمت 

دستگاه گازور زن در صنعت کابینت سازی از جمله دستگاه‌های کارآمد است. که هر کابینت ساز و کابینت کاری از آن است.فاده می‌کند. این ابزار برای زدن لولاهای گازور که به لولا کابینت و لولا فنری نیز معروف است. است.فاده می‌شود. لولا گازورها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کارایی خود را دارند برای نمونه می‌توان به لولا گازور آرام‌بند، لولا گازور درجه‌دار، لولا گازور شیشه و … اشاره کرد.

دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر