تولید و ساخت دستگاه گازور زن در شهر جدید اندیشه

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت دامار مدل DMHNG یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد.

در قدم اول باید با لولا گازور، انواع، کاربرد و تاریخچه آن آشنا شوید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صدای درب کابینت آرامشتان را برهم زده باشد. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که می‌خواهید کابینت‌هایتان کمترین صدا را داشته باشند باید از لولا گازور کمک بگیرید. لولا گازور با داشتن پمپ درون لولا از بسته شدن درب کابینت به صورت ناگهانی جلوگیری می‌کند که همین امر باعث شده است. که نام آرام بند هم برای این نوع لولا است.فاده شود. لولا گازور انواع مختلفی دارد که از نمونه‌های آن می‌توان به آرام بندشیشه، درجه دارخاص، ساده و آرام بند است.یل اشاره کرد.

یکی از مشکلات رایج در است.فاده از گازور زن حفر بیش اندازه سوراخ توسط مته گازور، آسیب دیدن روکش یا فاصله‌ی نامناسب حفره لولا با دیواره کار است.. به مرور زمان وسیله ای جدید به نام شابلون زن اختراع شد که روی لبه کار قرار گرفته و سرعت و دقت کار را بسیار بالا می‌برد.



( تولید و ساخت ) های دیگر