فروش دستگاه گازور زن در شهر ری

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


یکی از مشکلات رایج در است.فاده از گازور زن حفر بیش اندازه سوراخ توسط مته گازور، آسیب دیدن روکش یا فاصله‌ی نامناسب حفره لولا با دیواره کار است.. به مرور زمان وسیله ای جدید به نام شابلون زن اختراع شد که روی لبه کار قرار گرفته و سرعت و دقت کار را بسیار بالا می‌برد.

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.

دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.



( فروش ) های دیگر