فروش دستگاه گازور زن در لواسان

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.


دستگاه گازور زن در صنعت کابینت سازی از جمله دستگاه‌های کارآمد است. که هر کابینت ساز و کابینت کاری از آن است.فاده می‌کند. این ابزار برای زدن لولاهای گازور که به لولا کابینت و لولا فنری نیز معروف است. است.فاده می‌شود. لولا گازورها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کارایی خود را دارند برای نمونه می‌توان به لولا گازور آرام‌بند، لولا گازور درجه‌دار، لولا گازور شیشه و &#; اشاره کرد.

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.



( فروش ) های دیگر