فروش دستگاه گازور زن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه گازور زن در صنعت کابینت سازی از جمله دستگاه‌های کارآمد است. که هر کابینت ساز و کابینت کاری از آن است.فاده می‌کند. این ابزار برای زدن لولاهای گازور که به لولا کابینت و لولا فنری نیز معروف است. است.فاده می‌شود. لولا گازورها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کارایی خود را دارند برای نمونه می‌توان به لولا گازور آرام‌بند، لولا گازور درجه‌دار، لولا گازور شیشه و &#; اشاره کرد.

دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت دامار مدل DMHNG یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد.

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.



( فروش ) های دیگر