مشاوره و اجرا دستگاه گازور زن در پردیس

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


یکی از مشکلات رایج در است.فاده از گازور زن حفر بیش اندازه سوراخ توسط مته گازور، آسیب دیدن روکش یا فاصله‌ی نامناسب حفره لولا با دیواره کار است.. به مرور زمان وسیله ای جدید به نام شابلون زن اختراع شد که روی لبه کار قرار گرفته و سرعت و دقت کار را بسیار بالا می‌برد.

دستگاه گازور زن در صنعت کابینت سازی از جمله دستگاه‌های کارآمد است. که هر کابینت ساز و کابینت کاری از آن است.فاده می‌کند. این ابزار برای زدن لولاهای گازور که به لولا کابینت و لولا فنری نیز معروف است. است.فاده می‌شود. لولا گازورها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کارایی خود را دارند برای نمونه می‌توان به لولا گازور آرام‌بند، لولا گازور درجه‌دار، لولا گازور شیشه و &#; اشاره کرد.

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر