تولید و ساخت دستگاه گازور زن در چهاردانگه

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت ابزار سعید یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. دستگاه سوراخ زن لولا گازور مدل LC شرکت ابزار سعید دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل LC از سری محصولات شرکتابزار سعید می باشد که در کشور ایران تولید می شود. این دستگاه شرکت ابزار سعید از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل LC بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید. مشخصات دستگاه گازر زن تک فاز شرکت ابزار سعید ساخت ایران دستگاه گازر زن مدل LC با برق تک فازی که دارد به عنوان یک راه حل خوب به طور مستقیم در کارگاه های کابینت سازی پیشنهاد می گردد. دستگاه گازر زن شرکت ابزار سعید دارای مشخصات فنی ذیل می باشد: نوع: تخته ابزار قابلیت تنظیم صفحه قدرت موتور: وات برق دستگاه: تک فاز مته اصلی: میلیمتر وزن: کیلوگرم دارای یک عدد مته دارای گارد محافظ ساخت ایران

دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت دامار مدل DMHNG یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد.

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر