خدمات و سرویس دستگاه گازور زن در چهاردانگه

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت ابزار سعید یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. دستگاه سوراخ زن لولا گازور مدل LC شرکت ابزار سعید دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل LC از سری محصولات شرکتابزار سعید می باشد که در کشور ایران تولید می شود. این دستگاه شرکت ابزار سعید از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل LC بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید. مشخصات دستگاه گازر زن تک فاز شرکت ابزار سعید ساخت ایران دستگاه گازر زن مدل LC با برق تک فازی که دارد به عنوان یک راه حل خوب به طور مستقیم در کارگاه های کابینت سازی پیشنهاد می گردد. دستگاه گازر زن شرکت ابزار سعید دارای مشخصات فنی ذیل می باشد: نوع: تخته ابزار قابلیت تنظیم صفحه قدرت موتور: وات برق دستگاه: تک فاز مته اصلی: میلیمتر وزن: کیلوگرم دارای یک عدد مته دارای گارد محافظ ساخت ایران

یکی از مشکلات رایج در است.فاده از گازور زن حفر بیش اندازه سوراخ توسط مته گازور، آسیب دیدن روکش یا فاصله‌ی نامناسب حفره لولا با دیواره کار است.. به مرور زمان وسیله ای جدید به نام شابلون زن اختراع شد که روی لبه کار قرار گرفته و سرعت و دقت کار را بسیار بالا می‌برد.

به دلیل تغییر متناوب قیمت ارز مرجع قیمت محصول گازورزن شرکت DAMAR به مدل DMHNG نیز با توجه به این تغییرات متفاوت خواهد بود، لذا در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید برای دریافت آخرین و بروز ترین قیمت محصولات با متخصصین فروش وب سایت چوبینر از قسمت 



( خدمات و سرویس ) های دیگر