مشاوره و اجرا دستگاه گازور زن در چهاردانگه

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت ابزار سعید یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. دستگاه سوراخ زن لولا گازور مدل LC شرکت ابزار سعید دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل LC از سری محصولات شرکتابزار سعید می باشد که در کشور ایران تولید می شود. این دستگاه شرکت ابزار سعید از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل LC بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید. مشخصات دستگاه گازر زن تک فاز شرکت ابزار سعید ساخت ایران دستگاه گازر زن مدل LC با برق تک فازی که دارد به عنوان یک راه حل خوب به طور مستقیم در کارگاه های کابینت سازی پیشنهاد می گردد. دستگاه گازر زن شرکت ابزار سعید دارای مشخصات فنی ذیل می باشد: نوع: تخته ابزار قابلیت تنظیم صفحه قدرت موتور: وات برق دستگاه: تک فاز مته اصلی: میلیمتر وزن: کیلوگرم دارای یک عدد مته دارای گارد محافظ ساخت ایران

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.

به دلیل تغییر متناوب قیمت ارز مرجع قیمت محصول گازورزن شرکت DAMAR به مدل DMHNG نیز با توجه به این تغییرات متفاوت خواهد بود، لذا در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید برای دریافت آخرین و بروز ترین قیمت محصولات با متخصصین فروش وب سایت چوبینر از قسمت 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر