مشاوره و اجرا دژنکتور در جنوب تهران

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


این نوع دژنکتور بسیار قدیمی بوده و هم اکنون تولید و کاربرد ندارد. در این نوع دژنکتور از آب به عنوان مایع موجود در محفظه قطع قوس الکتریکی است.فاده می شود. حرارت به وجود آمده از جرقه موجب تبخیر آبی که به عنوان خنک کننده در اینجا به کار رفته است.، می شود و هنگامی که جرقه خاموش شود و جریان به صفر برسد، قطرات آب به داخل محیط هدایت جرقه ها پاشیده می شود که این امر موجب جذب یون های آزاد شده از جرقه می گردد و با خنک کردن مسیر جرقه، از به وجود آمدن مجدد جرقه جلوگیری کرده و جرقه را در حالت خاموش نگه می دارد.

سیم فاز درون مدار به دو قسمت انتهایی سوییچ متصل است.. وقتی سوییچ در وضعیت روشن (ON) قرار می گیرد، جریان الکتریسیته از ترمینال پایینی از داخل سیم پیچ (مگنت برقی) عبور می کند و از طریق کنتاکت متحرک به کنتاکت ثابت منتقل و از ترمینال بالایی خارج می شود.

دژنکتور و سکسیونر هردو در دسته کلیدهای قدرت و مدارشکن جای می گیرند. ریشه واژه سکسیونر یا همان سکشنر، مانند دژنکتور یک واژه فرانسوی است. (Sectionneur) و ترجمه آن به انگلیسی Sectioner یا جدا کننده (ایزولاتور) می باشد. درست است. که هردوی آنها در خانواده مدارشکن ها قرار می گیرند، ولی دژنکتور به عنوان یک کلید قابل قطع زیر بار، در ولتاژهای بالا توانایی قطع مدار را تحت بار دارد، یعنی هنگامی که در خط ولتاژ داریم، می تواند مدار را قطع کند، ولی سکسیونر بنا به تعریف یک کلید غیرقابل قطع زیر بار به شمار می رود و دارای انواع مختلفی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر