فروش دژنکتور در رودهن

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


سولفور هگزا فلوراید یا کلید قطع کننده مدار SF نوعی از کلیدهای مدار است. که از گاز SF تحت فشار برای خاموش کردن قوس است.فاده می کند. این یک گاز دی الکتریک است. که دارای خواص عایق و خاموش کننده قوس برتر است. که بسیار بهتر از هوا یا روغن است.. برای خاموش کردن قوس در قطع کننده های مدار فشار قوی تا کیلو ولت در نیروگاه ها، شبکه های برق و غیره است.فاده می شود.گاز SF دارای الکترونگاتیوی بسیار بالایی است.. تمایل زیادی به جذب الکترون آزاد دارد. هنگامی که یک قوس بین کنتاکت ها ایجاد می شود، الکترون های آزاد را از آن جذب می کند. به یون های منفی تبدیل می شود که از الکترون ها سنگین تر هستند. به دلیل وزن زیاد، تحرک آن کاهش می یابد. بنابراین، تحرک بارها در گاز SF تحرک کمی دارد که قدرت دی الکتریک محیط را افزایش می دهد زیرا حرکت بارها مسئول جریان جریان است..

برای رفع این مشکل و حذف این تأخیر زمانی، طبیعتا باید انرژی سیستم مکانیزم عمل کننده را از قبل برای آن ذخیره کنیم که بلافاصله بعد از دریافت فرمان رله ها، انرژی حرکتی کنتاکت ها به آنها منتقل شود. پس لازم است. این انرژی را به صورت ذخیره شده و آماده به انتقال پیش بینی کنیم. به طوری که بعد از دریافت فرمان از سمت رله ها، در همان لحظه مورد نظر و بدون هیچ گونه فاصله زمانی، انرژی حرکتی کنتاکت ها به آنها منتقل شود.

هرچه ولتاژ موجود در خط بالاتر می رود، فاصله بین دو کنتاکت افزایش یافته، وسعت و دامنه قوس شدت می یابد، به طوری که از بین بردن این قوس و کاهش زمان قطع کلید مشکل تر می شود. در این حالت باید چندین محفظه قطع به کار ببریم که ولتاژ بین کنتاکت ها در هر محفظه نسبت به تعداد محفظه های قطع کاهش پیدا کند ولیکن با این کار، جریان عبوری از کلید در کلیه کنتاکت ها و محفظه های قطع به تعادل رسیده و تغییری نمی یابد.



( فروش ) های دیگر