مشاوره و اجرا دژنکتور در شمال تهران

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.


با پیشرفت صنعت برق و مشکلات موجود در دژنکتورهای روغنی وجود دژنکتورهایی با عملکرد بهتر احساس می‌شد. به همین دلیل کلیدهای هوای فشرده طراحی شد و در سطح ولتاژهای بالاتر از کیلوولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تصاویر زیر وضعیت مکانیسم دژنکتور هوای فشرده را در سه وضعیت بسته، در حال قطع و باز نشان می‌دهد.

فرایند قطع‌کنندگی قوس الکتریکی دژنکتورهای کم‌روغن منشأ ترمودینامیکی درونی دارد. در حین عملیات قطع جریان، یک قوس در روغن‌ بین کنتاکت متحرک و کنتاکت‌های ثابت ایجاد می‌شود. قوس به طور عمودی در محفظه احتراق امتداد یافته و اندازه فاصله ایجادشده برای تحمل ولتاژ کنتاکت‌ها کافی است.. افزایش گاز درونی ناشی از تجزیه و تبخیر روغن توسط قوس (قوس الکتریکی) یک حرکت سریع خنک‌کننده را دور قوس به وجود می‌آورد که این امر خود باعث خنک‌کنندگی و سرمایش سریع در کل آن قسمت می‌شود. بازیابی دی‌الکتریکی به اندازه‌ای سریع است. که از محدود کردن قوس بعد از جریان صفر جلوگیری می‌کند.

دژنکتور یکی دیگر از کلیدهایی است. که در رده قدرت به کار برده می شود. واژه Disjoncteur یک واژه فرانسوی می باشد که اگر بخواهیم آن را به انگلیسی برگردانیم، به واژه CB یا Circuit Breaker به معنای مدارشکن یا قطع کننده مدار می رسیم؛ پس متوجه می شویم که در دسته قطع کننده های مدارهای قدرت به کار می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر