مشاوره و اجرا دژنکتور در شهر ری

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


وقتی جریان بیش از حد از بیمتال عبور کند، طبق اثر ژول باعث ایجاد گرما و تغییر شکل آن می شود. این بیمتال به طور مکانیکی تماسی برقرار می کند که مدار الکتریکی محافظت شده را باز می کند. این سیستم الکترومکانیکی بسیار ساده و مقاوم است.؛ ولی دقیق نیست و زمان واکنش آن نسبتا کند است. و می توان گفت که هنگامی که مدار در معرض اضافه جریان طولانی قرار بگیرد، از مدار حفاظت می کند و بنابراین عملکرد اصلی آن می تواند حفاظت از هادی ها در برابر گرمای بیش از حد باشد که مانع از آتش سوزی در مدار شود. به عملکرد بیمتال، ترمال حرارتی نیز گفته می شود (Thermal Effect).

طراحی دژنکتورها به گونه ای است. که کنترل مدار را هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی، در شرایط تحت بار بودن شبکه و بروز اتصال کوتاه که جریان عبوری از مدار ممکن است. تا ده برابر جریان نامی دژنکتور بالا برود، انجام داده و قادر است. مدار را قطع کند بدون اینکه به آن آسیبی برسد.

با پیشرفت صنعت برق و مشکلات موجود در دژنکتورهای روغنی وجود دژنکتورهایی با عملکرد بهتر احساس می‌شد. به همین دلیل کلیدهای هوای فشرده طراحی شد و در سطح ولتاژهای بالاتر از کیلوولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تصاویر زیر وضعیت مکانیسم دژنکتور هوای فشرده را در سه وضعیت بسته، در حال قطع و باز نشان می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر