فروش دژنکتور در شهرک صنعتی پیشوا

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


وقتی جریان بیش از حد از بیمتال عبور کند، طبق اثر ژول باعث ایجاد گرما و تغییر شکل آن می شود. این بیمتال به طور مکانیکی تماسی برقرار می کند که مدار الکتریکی محافظت شده را باز می کند. این سیستم الکترومکانیکی بسیار ساده و مقاوم است.؛ ولی دقیق نیست و زمان واکنش آن نسبتا کند است. و می توان گفت که هنگامی که مدار در معرض اضافه جریان طولانی قرار بگیرد، از مدار حفاظت می کند و بنابراین عملکرد اصلی آن می تواند حفاظت از هادی ها در برابر گرمای بیش از حد باشد که مانع از آتش سوزی در مدار شود. به عملکرد بیمتال، ترمال حرارتی نیز گفته می شود (Thermal Effect).

در آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی ، ابتدا روش‌های سیم‌کشی و نصب مدارهای کنترل موتور در درس‌های اول و دوم ارائه شده است.. در ادامه، در درس‌های سوم تا نهم درباره انواع موتورها و روش‌های کنترل آن‌ها بحث شده است.. همچنین، در این درس‌ها کاربرد قطعات الکترونیک قدرت، آی‌سی‌ها، PLCها و گیت‌های منطقی در مدارهای کنترل موتور بیان شده است. و موتورهای DC، موتورهای AC و موتورهای پله‌ای معرفی شده و روش‌های کنترل و حفاظت آن‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.. در درس‌های دهم و یازدهم، به ترتیب، پلاک موتور و عیب‌یابی موتور مورد بحث قرار گرفته‌اند. در نهایت، کاربرد ادوات نیمه‌هادی، پی‌ال‌سی‌ها و آی‌سی‌ها در درس‌های دوازدهم تا پانزدهم ارائه شده است..

اگر بخواهیم انرژی مورد نیاز کنتاکت ها را توسط تجهیزاتی مانند موتورها تأمین کنیم، کار کاملا ساده ای است.؛ ولی باید هر زمانی که رله ها فرمان حرکت کنتاکت ها را می دهند، کنتاکت ها حرکت کنند و چون ادواتی مانند موتور دارای تاخیر زمانی برای شروع عملکرد هستند، این موضوع برای سیستم مطلوب نیست.



( فروش ) های دیگر