فروش دژنکتور در شهرک صنعتی چهاردانگه

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


تشخیص اتصال کوتاه و تغییر شدید جریان نیز به عهده سیم پیج های داخل آن است.. این تغییر شدید جریان، طبق قوانین الکترومغناطیس باعث ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ها می شود که این موضوع باعث جابجایی هسته و قطع مکانیکی بخش هایی از مدار و هم چنین حفاظت از هادی های موجود بین منبع و اتصال کوتاه می شود.

برخی از دستگاه های قطع کننده خلاء در قرن ثبت اختراع شدند. در سال گروهی در کالیفرنیا کلیدهای سوییچسنگ خلاء را مورد بررسی قرار دادند و در این آزمایش ها جنبه های اساسی قطع قوس را مورد بررسی قرار دادند و در همان سال کاربرد تجاری آنها را پیش بینی کردند. در سال شرکت جنرال الکتریک با خرید این حق ثبت اختراع، توسعه تجاری آن را آغاز کرد. بعد از سال سوییچ های خلاء به تدریج جایگزین سوییچ های کم روغن شدند. با گذشت زمان تولید و توسعه این قطع کننده ها بیشتر شد و اکنون با مزایای بسیاری که دارند در مدل ها و با کاربری های متفاوتی ساخته می شوند.

دژنکتور یک کلید عملگر قدرت است. که علاوه بر قطع و وصل کردن مدار یا خط، از شبکه در مواقع بروز اتصالی نیز حفاظت می کند. این کلید قدرت، قابل قطع زیر بار می باشد، یعنی در شرایطی که مصرف کننده وصل است. و به اصطلاح مدار تحت بار است.، می تواند مدار را قطع کند. دژنکتورها بسته به طراحی آنها، می توانند یک یا چند پارامتر از یک خط الکتریکی را کنترل کنند. فرمان عملکرد دژنکتورها توسط رله های Prime (اولیه) که مستقیما به برق Kv وصل هستند، صادر می شود.



( فروش ) های دیگر