مشاوره و اجرا دژنکتور در شهرک صنعتی چهاردانگه

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


کلید قدرت، وسیله ای است. که بتواند مدار قدرت را در شرایط و زمان های تعیین شده قطع و وصل کند، به طوری که هم آسیب نبیند و هم بتواند شبکه را به طرز مطلوبی کنترل کند. کلیدهای قدرت به دو دسته قابل قطع زیر بار (مانند دژنکتور) و غیر قابل قطع زیر بار (مانند سکسیونر) تقسیم می شوند.

همان‌گونه که گفته شد افزایش ولتاژ سیستم باعث می‌شود کلیدهای روغنی به مقادیر زیاد روغن نارسانا نیاز داشته باشند و این باعث می‌شود اندازه این دژنکتورها بزرگ‌تر و وزن آن‌ها سنگین‌تر شود که خود افزایش هزینه را در پی خواهد داشت. این مسئله و نیز پیشرفت‌هایی که در تکنیک سرامیک‌سازی انجام گرفته، باعث ‌شده وظیفه روغن به عنوان یک نارسانا در کلیدهای روغنی به قطعات چینی محول شود و تنها مقدار کمی روغن برای خنک کردن قوس در این تجهیزات به کار رود. کلیدهای کم‌روغن امروزه تا ولتاژ کیلوولت و میزان خطای متناسب با حداکثر ولتاژ در دسترس هستند.

فنرهای موجود در دژنکتور موجب تسریع در عمل قطع شده و برای حذف جرقه ها نیز از روغن یا گاز SF و یا خلأ در آن است.فاده می کنند و چون دژنکتورهای روغنی به نسبت سایر دژنکتورها نیازمند تعمیر و نگهداری بیشتری است. و هم چنین در صورت اتصالی احتمال انفجار در داخل آنها وجود دارد، امروزه کمتر از دو مدل دیگر است.فاده می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر