مشاوره و اجرا دژنکتور در شهریار

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


عملکرد دژنکتور مانند کلید مینیاتوری (MCB = Miniator Circuit Breaker) است.، یعنی برای تشخیص اضافه جریان از عملکرد بیمتال و برای تشخیص اتصال کوتاه نیز از عملکرد رله ای است.فاده می کند. با این تفاوت که مینیاتوری در رنج جریانی پایین و دژنکتور در رنج جریان بالا یا همان قدرتی به کار می رود.

هرچه ولتاژ موجود در خط بالاتر می رود، فاصله بین دو کنتاکت افزایش یافته، وسعت و دامنه قوس شدت می یابد، به طوری که از بین بردن این قوس و کاهش زمان قطع کلید مشکل تر می شود. در این حالت باید چندین محفظه قطع به کار ببریم که ولتاژ بین کنتاکت ها در هر محفظه نسبت به تعداد محفظه های قطع کاهش پیدا کند ولیکن با این کار، جریان عبوری از کلید در کلیه کنتاکت ها و محفظه های قطع به تعادل رسیده و تغییری نمی یابد.

این وسیله، وسیله ای دارای یک آلارم جهت اندازه گیری فشاز گاز موجود در دژنکتور می باشد. مجهز به دو کنتاکت است. که هر دوی آنها چگالی گاز را اندازه می گیرند. کنتاکت اول دارای آلارمی است. که کاهش سطح چگالی گاز را در حدی که هنوز قطع کلید امکان پذیر است.، نشان می دهد و کنتاکت دوم دارای آلارمی است. که کاهش سطح چگالی گاز را در وضعیتی که قطع کلید امکان پذیر نیست و شرایط خطر آفرین است.، نشان می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر