مشاوره و اجرا دژنکتور در لواسان

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.


همان‌گونه که گفته شد افزایش ولتاژ سیستم باعث می‌شود کلیدهای روغنی به مقادیر زیاد روغن نارسانا نیاز داشته باشند و این باعث می‌شود اندازه این دژنکتورها بزرگ‌تر و وزن آن‌ها سنگین‌تر شود که خود افزایش هزینه را در پی خواهد داشت. این مسئله و نیز پیشرفت‌هایی که در تکنیک سرامیک‌سازی انجام گرفته، باعث ‌شده وظیفه روغن به عنوان یک نارسانا در کلیدهای روغنی به قطعات چینی محول شود و تنها مقدار کمی روغن برای خنک کردن قوس در این تجهیزات به کار رود. کلیدهای کم‌روغن امروزه تا ولتاژ کیلوولت و میزان خطای متناسب با حداکثر ولتاژ در دسترس هستند.

اگر بخواهیم انرژی مورد نیاز کنتاکت ها را توسط تجهیزاتی مانند موتورها تأمین کنیم، کار کاملا ساده ای است.؛ ولی باید هر زمانی که رله ها فرمان حرکت کنتاکت ها را می دهند، کنتاکت ها حرکت کنند و چون ادواتی مانند موتور دارای تاخیر زمانی برای شروع عملکرد هستند، این موضوع برای سیستم مطلوب نیست.

همانطور که قبلا گفتیم دژنکتور یک کلید قدرت برای محافظت از مدار و قطع آن زیر بار است.. در حالی‌ که ریکلوزر (ReCloser) یک نوع رله است. که وظیفه فرمان دادن برای وصل مجدد کلید قدرت را بر عهده دارد. ریکلوزر توانایی قطع و وصل جریان را در صورت رخ دادن اتصال کوتاه برای چندین بار (معمولا بار) دارد. اگر در شبکه مشکلی رخ بدهد، رکلوزر شبکه را به مدت یک ثانیه قطع و مجددا وصل می‌کند. در صورت بر طرف نشدن خطا، ریکلوزر این توانایی را دارد که تا سه مرتبه مدار را قطع و وصل نماید. اگر پس از هر وصل شدن شبکه، خطا برطرف شده باشد، شبکه وصل خواهد بود؛ در غیر این  صورت، تا مرتبه مدار قطع و وصل گردیده و بعد از این تعداد اگر خطا هنوز رفع نشده باشد، شبکه قطع خواهد ماند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر