فروش دژنکتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


اگر به یادگیری روش‌های مختلف کنترل موتورهای صنعتی هستید علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی مراجعه کنید. در این فیلم آموزشی که مدت زمان آن ساعت و دقیقه است. و در درس تدوین شده، ابتدا در درس اول مفاهیم عمومی کنترل موتورهای الکتریکی بیان شده است.. همچنین، نمادها و دیاگرام‌های شماتیکی مربوط به نقشه مدارهای قدرت و فرمان مدارهای کنترل و راه‌اندازی موتور در درس‌های دوم و سوم ارائه شده است.. در بخشی از آموزش مذکور، در دروس چهارم تا هفتم، انواع رله‌های اضافه بار، زمان‌دار و کنتاکتورها برای راه‌اندازی و نیز محافظت از موتورها به طور کامل و مفصل معرفی شده است.. علاوه بر این، انواع سنسورها، سوئیچ‌ها، ترنسمیترها، دیتکتورها و مثال‌هایی از نحوه سیم‌کشی و نقشه‌خوانی مدار کنترل موتورها در درس‌های هشتم تا هفدهم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است..

نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

مکانیزم شارژ فنری به این صورت است. که برای هربار وصل شدن کلید، نیاز به شارژ فنر وصل داریم و بعد از هربار که کلید وصل شود، به طور همزمان فنر قطع شارژ می شود و کلید آماده قطع شدن می باشد. هم چنین همزمان با شارژ فنر قطع، توسط سوییچ های حدی (LIMIT SWITCHES) یا لیمیت سوییچ های موجود در دژنکتور، فرمان شارژ فنر وصل به موتوری که وظیفه آن شارژ فنر وصل است.، ارسال می گردد و وقتی عمل شارژ انجام شد، توسط سوییچ های دیگری دستور قطع موتور صادر می شود و به این صورت می توان درک کرد که چطور فنرهای قطع و وصل در هر لحظه آماده برای کار در لحظه مورد نیاز می شوند.



( فروش ) های دیگر