مشاوره و اجرا دژنکتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


قوس به وجود آمده در محفظه قطع کلید تنها هنگامی از بین می رود که فاصله کنتاکت های ثابت و متحرک به قدری از هم زیاد باشد که این فاصله از محدوده لازم برای تشکیل قوس بزرگتر باشد. به این صورت که با فاصله گرفتن تدریجی کنتاکت های متحرک و ثابت از یکدیگر، توانایی برد قوس بیشتر شده ولی همزمان از شدت و قدرت آن کاسته می شود. ادامه این حرکت و فاصله گرفتن بیشتر کنتاکت های متحرک، باعث افت شدید ولتاژ در فاصله مابین کنتاکت ها شده؛ به طوری که در این ولتاژ دیگر امکان برقراری قوس وجود ندارد و به این صورت قوس الکتریکی خاموش می شود. هرچه زمان برقراری قوس کمتر باشد، جریان توسط کلید زودتر قطع می شود.

سیم فاز درون مدار به دو قسمت انتهایی سوییچ متصل است.. وقتی سوییچ در وضعیت روشن (ON) قرار می گیرد، جریان الکتریسیته از ترمینال پایینی از داخل سیم پیچ (مگنت برقی) عبور می کند و از طریق کنتاکت متحرک به کنتاکت ثابت منتقل و از ترمینال بالایی خارج می شود.

فرایند قطع‌کنندگی قوس الکتریکی دژنکتورهای کم‌روغن منشأ ترمودینامیکی درونی دارد. در حین عملیات قطع جریان، یک قوس در روغن‌ بین کنتاکت متحرک و کنتاکت‌های ثابت ایجاد می‌شود. قوس به طور عمودی در محفظه احتراق امتداد یافته و اندازه فاصله ایجادشده برای تحمل ولتاژ کنتاکت‌ها کافی است.. افزایش گاز درونی ناشی از تجزیه و تبخیر روغن توسط قوس (قوس الکتریکی) یک حرکت سریع خنک‌کننده را دور قوس به وجود می‌آورد که این امر خود باعث خنک‌کنندگی و سرمایش سریع در کل آن قسمت می‌شود. بازیابی دی‌الکتریکی به اندازه‌ای سریع است. که از محدود کردن قوس بعد از جریان صفر جلوگیری می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر