مشاوره و اجرا دژنکتور در ورامین

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان ورامین نشان می‌دهد که این شهر از تاریخ پرفرازونشیبی برخوردار است.. درباره وجه تسمیه‌ نام این شهر نقل قول‌های زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال شهری که فریدون، به بند کشنده ضحاک در آن متولد شده است. با نام «وندیداد» در کتاب مذهبی زرتشتیان یاد شده است.. این نام شباهت زیادی به نام ورامین دارد. همچنین در کتاب اوستا و ودا، کتاب مقدس آریایی‌ها، آمده است. که سه هزار سال پیش از میلاد مسیح، برخی از آریایی‌ها بعد از گذشتن از مرو و شاهرود به نزدیکی ورامین و ری رسیدند و در این منطقه سکونت گزیدند، این امر

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


همان‌گونه که گفته شد افزایش ولتاژ سیستم باعث می‌شود کلیدهای روغنی به مقادیر زیاد روغن نارسانا نیاز داشته باشند و این باعث می‌شود اندازه این دژنکتورها بزرگ‌تر و وزن آن‌ها سنگین‌تر شود که خود افزایش هزینه را در پی خواهد داشت. این مسئله و نیز پیشرفت‌هایی که در تکنیک سرامیک‌سازی انجام گرفته، باعث ‌شده وظیفه روغن به عنوان یک نارسانا در کلیدهای روغنی به قطعات چینی محول شود و تنها مقدار کمی روغن برای خنک کردن قوس در این تجهیزات به کار رود. کلیدهای کم‌روغن امروزه تا ولتاژ کیلوولت و میزان خطای متناسب با حداکثر ولتاژ در دسترس هستند.

برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..

بسیاری از کلیدها و تجهیزاتی که در ساختمان برق فشار قوی به کار می روند، دارای پوشش گالوانیزه هستند و بر روی سازه های فلزی نصب می شوند. در هنگام خرید باید به ابعاد کلید و نقاط جوش و نحوه آن دقت کرد، چون خیلی اوقات بسیاری از متعلقات و تجهیزات همراه کلید، توسط سازندگان همراه با کلید تحویل داده می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر