این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
همانگونه که گفته شد افزایش ولتاژ سیستم باعث میشود کلیدهای روغنی به مقادیر زیاد روغن نارسانا نیاز داشته باشند و این باعث میشود اندازه این دژنکتورها بزرگتر و وزن آنها سنگینتر شود که خود افزایش هزینه را در پی خواهد داشت. این مسئله و نیز پیشرفتهایی که در تکنیک سرامیکسازی انجام گرفته، باعث شده وظیفه روغن به عنوان یک نارسانا در کلیدهای روغنی به قطعات چینی محول شود و تنها مقدار کمی روغن برای خنک کردن قوس در این تجهیزات به کار رود. کلیدهای کمروغن امروزه تا ولتاژ کیلوولت و میزان خطای متناسب با حداکثر ولتاژ در دسترس هستند.
در آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی ، ابتدا روشهای سیمکشی و نصب مدارهای کنترل موتور در درسهای اول و دوم ارائه شده است.. در ادامه، در درسهای سوم تا نهم درباره انواع موتورها و روشهای کنترل آنها بحث شده است.. همچنین، در این درسها کاربرد قطعات الکترونیک قدرت، آیسیها، PLCها و گیتهای منطقی در مدارهای کنترل موتور بیان شده است. و موتورهای DC، موتورهای AC و موتورهای پلهای معرفی شده و روشهای کنترل و حفاظت آنها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.. در درسهای دهم و یازدهم، به ترتیب، پلاک موتور و عیبیابی موتور مورد بحث قرار گرفتهاند. در نهایت، کاربرد ادوات نیمههادی، پیالسیها و آیسیها در درسهای دوازدهم تا پانزدهم ارائه شده است..
در این نوع کلیدها عمل حذف جرقه توسط هوای فشرده خنکی که به سرعت مابین کنتاکت ها دمیده می شود، انجام می شود. این هوای فشرده، همان هوایی است. که در اثر انفجار به وجود آمده و در داخل یک مخزن ذخیره می شود و سپس از طریق کمپرسور فشرده شده و از طریق یک نازل، آزاد می گردد تا بتواند سرعت بالایی برای دمیدن ایجاد کند. وقتی جرقه بین کنتاکت ها ایجاد می شود، با دمیده شدن این باد خنک توسط کمپرسور با سرعت خیلی زیاد، گازهای داغ یونیزه شدة حاصل از جرقه خارج شده و همزمان با خاموش شدن جرقه، کنتاکت های در حال حرکت بر اثر فشار این باد به عقب هدایت می شوند، فاصله بین کنتاکت ها افزایش می یابد و دریچه دمیده شدن باد نیز مسدود می شود. از این نوع مدارشکن ها برای سرویس های داخلی در میدان های فشار متوسط و بالا و هم چنین ظرفیت شکست های متوسط است.فاده می شود. به طوری که معمولا تا ولتاژ کیلوولت و ظرفیت شکست مگا ولت آمپر، در مدارات فشار قوی سوئیچینگ در فضای باز برای خط کیلوولت است.فاده می شوند.
مکانیزم شارژ فنری به این صورت است. که برای هربار وصل شدن کلید، نیاز به شارژ فنر وصل داریم و بعد از هربار که کلید وصل شود، به طور همزمان فنر قطع شارژ می شود و کلید آماده قطع شدن می باشد. هم چنین همزمان با شارژ فنر قطع، توسط سوییچ های حدی (LIMIT SWITCHES) یا لیمیت سوییچ های موجود در دژنکتور، فرمان شارژ فنر وصل به موتوری که وظیفه آن شارژ فنر وصل است.، ارسال می گردد و وقتی عمل شارژ انجام شد، توسط سوییچ های دیگری دستور قطع موتور صادر می شود و به این صورت می توان درک کرد که چطور فنرهای قطع و وصل در هر لحظه آماده برای کار در لحظه مورد نیاز می شوند.
عملکرد این دژنکتور نیز به مانند دژنکتور آبی می باشد و روغن بیشتر وظیفه عایقی را بر عهده دارد و مکانیزم خاصی برای خاموشی جرقه در آن به کار گرفته نمی شود. همانطور که سابقا گفته شد، بر اثر زیاد شدن فاصله کنتاکت ها، چون این فاصله از برد جرقۀ ایجاد شده بزرگتر است.، جرقه خود به خود مهار و خاموش می شود. مکانیزم عملکرد این کلید نیز به این صورت است. که به محض قطع کلید و جداشدن کنتاکت های آن، جرقه شدیدی ایجاد می شود که موجب تبخیر روغن در اطراف جرقه می شود. فشار این گازهای ایجاد شده، باعث به گردش درآمدن روغن خنک در اطراف قوس و در نهایت حذف آن می شود. فضای خالی ای که بالای روغن تعبیه کرده اند، باعث می شود که در اثر انبساط حجم روغن به علت تبخیر شدن، در لحظات قطع اتصال کوتاه و بروز جرقه، از انفجار جلوگیری شود.