مشاوره و اجرا دکل مخابراتی در تهران

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.

شرکت نوین ابتکار سهند با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه طراحی انواع دکل های مخابراتی، طراحی انواع فونداسیون آماده هرنوع همکاری در زمینه های فوق میباشد. همکاران این مجموعه جهت ارائه هر گونه خدمات مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.

با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات مخابراتی به صورت روز افزون دچار تغییرات متعددی میگردند، این تغییرات که با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباطات صورت میپذیرد،اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به سرمایه گذاری های سنگین در خصوص آپگرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود میکند. در برخی از این بروزرسانی ها، زیرساختهای موجود جوابگوی نیازهای جدید نمیباشد به عنوان مثال ظرفیت بارگذاری دکل های مخابراتی به صورت محدودی طراحی گردیده اند و بعضا پیش بینی های لازم جهت آپگریدهای بعدی در این سازه ها انجام نشده است.، یا اینکه طراحی سازه به نحوی میباشد که امکان افزودن مانتینگ جهت نصب آنتن های جدید وجود ندارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر