فروش دکل مخابراتی در دماوند

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.


شرکت نوین ابتکار سهند با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه طراحی انواع دکل های مخابراتی، طراحی انواع فونداسیون آماده هرنوع همکاری در زمینه های فوق میباشد. همکاران این مجموعه جهت ارائه هر گونه خدمات مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.

ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.

دکل های مهاری به دکل هایی گفته می شود که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار گردد . این نوع دکل ها به دلیل وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارند و در مکان هایی که فضا به قدر کافی موجود باشد است.فاده می گردد. اغلب در شبکه تلفن همراه، رادیو و بی سیم و شبکه های رایانه ای مورد است.فاده قرار می گیرد. این دکل ها قابلیت نصب در پشت بام منازل و ادارات را داشته و علاوه بر اینکه ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک کرده، در مناطق شهری مزیت فراوان دارد. این نوع دکل ها در صورتی که روی زمین نصب گردد نیاز به فضای زیادی جهت نصب سیم مهارها دارد. این دکل ها بسته به ابعاد و نوع ساخت به چند دسته تقسیم می شوند.اجزای این نوع دکل ها شامل سکشن (بدنه)، بیس پلیت، سیم مهاری، مهار کش، کرپی (کلمس)، صفحه تعادل، گوشواره، تاج سر دکل، تسمه کمربندی، پیچ و مهره و&#; می باشد.



( فروش ) های دیگر