فروش دکل مخابراتی در دیزین

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!


با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات مخابراتی به صورت روز افزون دچار تغییرات متعددی میگردند، این تغییرات که با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباطات صورت میپذیرد،اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به سرمایه گذاری های سنگین در خصوص آپگرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود میکند. در برخی از این بروزرسانی ها، زیرساختهای موجود جوابگوی نیازهای جدید نمیباشد به عنوان مثال ظرفیت بارگذاری دکل های مخابراتی به صورت محدودی طراحی گردیده اند و بعضا پیش بینی های لازم جهت آپگریدهای بعدی در این سازه ها انجام نشده است.، یا اینکه طراحی سازه به نحوی میباشد که امکان افزودن مانتینگ جهت نصب آنتن های جدید وجود ندارد.

به عنوان شرکتی که کاملا بر اهداف، مشکلات و پتانسیل های این بازار اشراف دارد، بهترین خدمات و محصولات خود را ارائه خواهیم کرد. هدف Nestel، بودن در کنار شما جهت همکاری و کاهش دغدغه های اجرایی سایت ها میباشد و همواره بر این باور هستیم که میبایست فرصت خلق فرصت های جدید کسب و کار با رهایی از دغدغه های اجرایی را به کارفرمایانمان ارائه کنیم.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو در سال با هدف تولید انواع سازه های فلزی اعم از دکل­های انتقال نیرو، مخابراتی، پایه دوربین، پایه های روشنایی، سینی و نردبان کابل، انواع گریتینگ، انکربولت و سازه­ های صنعتی و ... و با تکیه بر پرسنل باتجربه و کارآمد، دستگاه­ها و ماشین آلات پیشرفته با ظرفیت سالانه بالغ بر تن شروع به فعالیت نمود.



( فروش ) های دیگر