مشاوره و اجرا دکل مخابراتی در دیزین

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علی علوی : بسیار پیست دیدنی و زیبایی است.. گذشته از زیبایی ان در زمستان و پیست اسکی، در بهار نیز منطره ای بسیار دیدنی و زیبا دارد. پیست دیزین دارای دو هتل و چندین سوسیت است.. سوییت ان بسیار زیبا و با منظره هستند. در مسیر خروجی ان از جاده چالوس تا پیست، دوتا روستا وجود دارد که می توان سوییت اجاره کرد و همچنین مغازه های گوناگون در ان روستا ها وجود دارد.

پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..


دکل‌های تک‌پایه یا مونوپل به دکل‌هایی گفته می‌شود که به صورت تک‌پایه باشد. این دکل‌ها با مقاطع چند وجهی ساخته می‌شود.این نوع دکل‌ها بر روی یک پایه است.وار بوده و لنگر زیادی در پای دکل وجود دارد. لرزش این دکل‌ها به تناسب بقیه دکل‌ها بیشتر می‌باشد. این نوع دکل‌ها با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کنند در محیط‌های شهری که زمین از ارزش بالائی برخوردار است. است.فاده می‌شود. ظرفیت باربری آنها محدود بوده و در اکثر مواقع تنها برای شبکه موبایل است.فاده می‌شود. این دکل‌ها تنها با جرثقیل نصب می‌شود.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو در سال با هدف تولید انواع سازه های فلزی اعم از دکل­های انتقال نیرو، مخابراتی، پایه دوربین، پایه های روشنایی، سینی و نردبان کابل، انواع گریتینگ، انکربولت و سازه­ های صنعتی و ... و با تکیه بر پرسنل باتجربه و کارآمد، دستگاه­ها و ماشین آلات پیشرفته با ظرفیت سالانه بالغ بر تن شروع به فعالیت نمود.

ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر