فروش دکل مخابراتی در شمال تهران

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.


ارتباطات یکی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی هر جامعه می باشد. به همین دلیل بشر تا کنون جهت توسعه آن به ابزارهای بسیار گسترده ای روی آورده است.. یکی از این ابزارها ارتباطات کابلی و بی سیم می باشد که نیاز به زیرساخت های سخت افزاری بسیاری دارد. یکی از مهمترین زیرساخت ها

شرکت پیشگامان آفرینش خلاق با نام تجاری ایران دکل با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، منوپل و مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است. . و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی ،‌توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد . که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است. . که اگر چنین نبود ایران دکل دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

دکل دوربین مدار بسته از نوع منوپل (تک پایه) بوده و برای نصب دوربین مدار بسته در جهت افزایش بُرد دید دوربین و کاهش دسترسی غیرمجاز و همچنین ایجاد زاویه دید مناسب کاربرد دارند و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌ کنند مد نظر قرار گرفته و در محیط‌ های شهری که زمین از ارزش بالائی برخوردار است. است.فاده می‌ شود.



( فروش ) های دیگر