مشاوره و اجرا دکل مخابراتی در شهرک صنعتی قرچک

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


برای تولید دکل لتیس یا مشبک یا دکل های مخابراتی سه پایه و چهار پایه ابتدا میلگردهای فولادی بر اساس نقشه و است.اندارد G یا G برش میخورند و در مرحله بعد به لوله های فولادی جوش می شوند. و در نهایت برای ایجاد پوشش حفاظتی روی سطح محصول آن را به واحد گالوانیزه گرم منتقل می کنند تا آبکاری شود. یکی از مهمترین موارد در مازیار صنعت کنترل کیفیت مداوم محصولات در تمام مراحل تولید می باشد. این کنترل از طریق واحد آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت بصورت مستمر هم روی مواد اولیه و هم فرایند تولید صورت می پذیرد.

ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.

دکل دوربین مدار بسته از نوع منوپل (تک پایه) بوده و برای نصب دوربین مدار بسته در جهت افزایش بُرد دید دوربین و کاهش دسترسی غیرمجاز و همچنین ایجاد زاویه دید مناسب کاربرد دارند و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌ کنند مد نظر قرار گرفته و در محیط‌ های شهری که زمین از ارزش بالائی برخوردار است. است.فاده می‌ شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر