فروش دکل مخابراتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


امروزه افراد با هر سن و سال و جایگاه اجتماعی به نوعی از صنعت مخابرات است.فاده میکنند. صنعت مخابرات یکی از صنایع مادر شناخته میشود و پیشرفت آن زمینه پیشرفت دیگر صنایع را فراهم میکند. ارتباط صنعت لجستیک و زنجیره تامین با صنعت مخابرات مطلبی جالب توجه هست که در این مقاله به بحث در خصوص آن خواهیم پرداخت. 

مجموعه مدیریتی Nestel دارای بیش از یک دهه تجربه همکاری مستقیم با اپراتورهای تلفن همراه کشور و همچنین مدیریت اولین تاورکمپانی های ایرانی  میباشند. در این دوره از فعالیت ها یاد گرفته ایم که همواره برای تامین نیازمندی های صنعت مخابراتی کشور سخت بکوشیم و راهکارهای مناسب و نوآورانه برای رفع آنها ارائه نماییم.

در پخش و انتشار امواج يكي از فاكتورها والمانهاي مهم سيستم دكل و آنتن مي باشد . در محاسبه پترن و قدرت تشعشع براي طراحي يك ايستگاه تلويزيوني ارتفاع دكل نقش مستقيم و مهمي داشته و بخاطر اهميت اين موضوع ايستگاههاي مخابراتی را در ارتفاعات مشرف به منطقه پوشش احداث مي كنند كه براي پوشش از بهترين بهره تشعشعي و فاكتور ديد مستقيم است.فاده شود . دكلهاي مخابراتي و بخصوص دكلهاي مورد است.فاده در فرستنده هاي تلويزيوني را مي توان به چند دسته تقسيم كرد.



( فروش ) های دیگر