فروش دکل مخابراتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات مخابراتی به صورت روز افزون دچار تغییرات متعددی میگردند، این تغییرات که با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباطات صورت میپذیرد،اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به سرمایه گذاری های سنگین در خصوص آپگرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود میکند. در برخی از این بروزرسانی ها، زیرساختهای موجود جوابگوی نیازهای جدید نمیباشد به عنوان مثال ظرفیت بارگذاری دکل های مخابراتی به صورت محدودی طراحی گردیده اند و بعضا پیش بینی های لازم جهت آپگریدهای بعدی در این سازه ها انجام نشده است.، یا اینکه طراحی سازه به نحوی میباشد که امکان افزودن مانتینگ جهت نصب آنتن های جدید وجود ندارد.

این دکل ها دارای یا پایه ی فلزی هستند که اجزای آن ها بصورت مشبک (Lattice) بوده و به وسیله اعضای خرپایی به هم متصل می شوند. این نوع دکل ها با شیب شهری بالا می روند و بدون نیاز به سیم های مهاری با تکیه بر پایه های اصلی (Leg) حفظ تعادل می کنند. در اغلب مواقع قطعات دکل های خودایستا از نبشی، لوله و ناودانی ساخته می‌شوند که به وسیله پیچ و مهره و در برخی موارد با جوش به یکدیگر متصل می شوند. مزیت دکل های خود ایستا، ظرفیت بالا و است.قامت بیشتر آن نسب به سایر دکل ها می باشد.

دکل دوربین مدار بسته از نوع منوپل (تک پایه) بوده و برای نصب دوربین مدار بسته در جهت افزایش بُرد دید دوربین و کاهش دسترسی غیرمجاز و همچنین ایجاد زاویه دید مناسب کاربرد دارند و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌ کنند مد نظر قرار گرفته و در محیط‌ های شهری که زمین از ارزش بالائی برخوردار است. است.فاده می‌ شود.



( فروش ) های دیگر