مشاوره و اجرا دکل مخابراتی در پردیس

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


در پخش و انتشار امواج يكي از فاكتورها والمانهاي مهم سيستم دكل و آنتن مي باشد . در محاسبه پترن و قدرت تشعشع براي طراحي يك ايستگاه تلويزيوني ارتفاع دكل نقش مستقيم و مهمي داشته و بخاطر اهميت اين موضوع ايستگاههاي مخابراتی را در ارتفاعات مشرف به منطقه پوشش احداث مي كنند كه براي پوشش از بهترين بهره تشعشعي و فاكتور ديد مستقيم است.فاده شود . دكلهاي مخابراتي و بخصوص دكلهاي مورد است.فاده در فرستنده هاي تلويزيوني را مي توان به چند دسته تقسيم كرد.

دکل دوربین مدار بسته از نوع منوپل (تک پایه) بوده و برای نصب دوربین مدار بسته در جهت افزایش بُرد دید دوربین و کاهش دسترسی غیرمجاز و همچنین ایجاد زاویه دید مناسب کاربرد دارند و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌ کنند مد نظر قرار گرفته و در محیط‌ های شهری که زمین از ارزش بالائی برخوردار است. است.فاده می‌ شود.

ارتفاع دکل های مخابراتی را بر اساس نیاز مشتری میتوان تا متر هم طراحی و تولید کرد. و قطعات تشکیل دهنده این نوع از دکل ها شامل لوله و میلگرد فولادی می باشد. که تمامی قطعات این دکل ها، از جمله پیچ و مهره، برش میلگرد و لوله در واحد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر