مشاوره و اجرا دکل مخابراتی در چهاردانگه

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


در پخش و انتشار امواج يكي از فاكتورها والمانهاي مهم سيستم دكل و آنتن مي باشد . در محاسبه پترن و قدرت تشعشع براي طراحي يك ايستگاه تلويزيوني ارتفاع دكل نقش مستقيم و مهمي داشته و بخاطر اهميت اين موضوع ايستگاههاي مخابراتی را در ارتفاعات مشرف به منطقه پوشش احداث مي كنند كه براي پوشش از بهترين بهره تشعشعي و فاكتور ديد مستقيم است.فاده شود . دكلهاي مخابراتي و بخصوص دكلهاي مورد است.فاده در فرستنده هاي تلويزيوني را مي توان به چند دسته تقسيم كرد.

دکل های مهاری به دکل هایی گفته می شود که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار گردد . این نوع دکل ها به دلیل وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارند و در مکان هایی که فضا به قدر کافی موجود باشد است.فاده می گردد. اغلب در شبکه تلفن همراه، رادیو و بی سیم و شبکه های رایانه ای مورد است.فاده قرار می گیرد. این دکل ها قابلیت نصب در پشت بام منازل و ادارات را داشته و علاوه بر اینکه ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک کرده، در مناطق شهری مزیت فراوان دارد. این نوع دکل ها در صورتی که روی زمین نصب گردد نیاز به فضای زیادی جهت نصب سیم مهارها دارد. این دکل ها بسته به ابعاد و نوع ساخت به چند دسته تقسیم می شوند.اجزای این نوع دکل ها شامل سکشن (بدنه)، بیس پلیت، سیم مهاری، مهار کش، کرپی (کلمس)، صفحه تعادل، گوشواره، تاج سر دکل، تسمه کمربندی، پیچ و مهره و&#; می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات مخابراتی به صورت روز افزون دچار تغییرات متعددی میگردند، این تغییرات که با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباطات صورت میپذیرد،اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به سرمایه گذاری های سنگین در خصوص آپگرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود میکند. در برخی از این بروزرسانی ها، زیرساختهای موجود جوابگوی نیازهای جدید نمیباشد به عنوان مثال ظرفیت بارگذاری دکل های مخابراتی به صورت محدودی طراحی گردیده اند و بعضا پیش بینی های لازم جهت آپگریدهای بعدی در این سازه ها انجام نشده است.، یا اینکه طراحی سازه به نحوی میباشد که امکان افزودن مانتینگ جهت نصب آنتن های جدید وجود ندارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر