مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علیخان حاجبالدوله مقدم مراغهای فروخت. مراغهای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. ازاینرو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.
مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علیخان حاجبالدوله مقدم مراغهای فروخت. مراغهای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. ازاینرو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.
اولین اقدام برای محوطهسازی میدان بهارستان در سالهای بعد از مشروطه با ریاست منطقالملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمانهای پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی بهصورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبهای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.
[flm_button link_address=https://instagram.com/cerampakhsh link_target=_blank icon_placement=Left button_text=اینستاگرام ما را دنبال کنید font_family=Shabnam font_size=px button_size=XS button_color=White text_color=Purple button_hover=HoverF-Purple rounded_corners= custom_border_color=fde animate_icon=Grow icon=fa-instagram]
بافت به طور عمده با سطوح سر و کار دارد و تعیین می کند که چگونه یک سطح معمولی با احساسی متفاوت احساس می شود. بافت باعث افزایش عمق و علاقه به فضای زندگی می شود و احساس و عمق یک سطح را مشخص می کند. بافت بطور گسترده به دو نوع تقسیم می شود بافت بصری که در آن بافت فقط قابل مشاهده است. و بافت واقعی که در آن بافت هم دیده و هم احساس می شود. گنجاندن بافت به طراحی داخلی میزان است.حکام، ظرافت و یا زبری و مفاهیم مختلف احساسی را در ما ایجاد میکند برای جلوگیری از یکنواختی فضا ، ببهتر است. یک بافت متضاد نیز گنجانده شود.
[flm_button link_address=http://cerampakhsh.com/mag link_target=_blank icon_placement=Left button_text=گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش font_family=Shabnam button_size=XS button_color=Light button_style=Border button_hover=HoverB-Dark rounded_corners=]
خطوط اشکال را به وجود می آورند و وظیفه ایجاد حس هماهنگی ، تضاد و وحدت در یک فضا را بر عهده دارند. آنها اشکال را تعریف می کنند و به عنوان راهنمای بصری یک فضای داخلی عمل می کنند. خطوط بطور گسترده به سه نوع تقسیم می شوند افقی ، عمودی و پویا. در حالی که خطوط افقی سازه ها، میز ، صندلی و تختخواب را شامل می شوند، خطوط عمودی را می توان در پنجره ها ، دربها یافت. خطوط افقی باعث ایجاد احساس امنیت در فضا می شوند ، خطوط عمودی طبیعت آزاد و گسترده ای را نشان می دهند. خطوط پویا یا زاویه ای ، عمق و احساسی دراماتیک را به فضا می افزایند و بر روی سازه هایی مانند پله ها قابل مشاهده هستند. یک طراح داخلی باید بداند که چگونه می تواند از این خطوط برای تعریف فرم ها که یکی دیگر از عناصر مهم طراحی داخلی است. است.فاده کند.
در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد است.فاده قرار گیرد.