یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود میآید، این است. که قیمت این کارخانهها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سولهها و کارخانهها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.
بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…
شهرک صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله
با همه ی این گفته ها متأسفانه ایران با وجود این همه نیروی انسانی و منابع طبیعی هنوز از برخی عوامل مهم در فروش غافل است.. بازار آنلاین امروزه نقش مهمی در فروش تمام محصولات بازی می کند؛ اما آنچه که مشخص است. در ایران به غیر از برخی صنایع دیگر صنعت ها نتوانسته اند آنگونه که شایسته است. در بازار آنلاین جا باز کنند. به نظر شما ایران به عنوان پنجمین تولیدکننده کاشی و سرامیک چند درصد سهم بازار آنلاین را در اختیار دارد؟ و شما چقدر در بازار آنلاین از سرامیک و کاشی شنیده اید؟
بنابراین تنها بعضی از شرکتهای داخلی صرفاً برای اینکه در بازارهای جهانی حضور داشته باشند اقدام به صادرات محصولات خود میکنند و میتوان گفت در این شرایط، صادرات به جای اینکه یک تصمیم اقتصادی باشد بیشتر یک تصمیم مدیریتی است. به این مفهوم که این شرکتها از دید مصالح بلندمدت خود و نه بر اساس سود حسابداری اقدام به صادرات مینمایند.
Ì ¯ ÌÌ Ì ¯ ÌÌ Ì
با حرکت حوزه ساخت و ساز ممکن است. دیگر نیازی به ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان کاشی و سرامیک نباشد مگر در صورتی که دولت بخواهد خودش این محصولات را بخرد و صادر کند. به نظر برخی از کارشناسان باید اعتباراتی برای حمایت از صادرات صنعت کاشی و سرامیک از طرف دولت در نظر گرفته شود. از نظر کارشناسی طرح جدید دولت برای سرمایهگذاری در تحریک تقاضا میتواند مثمر ثمر واقع شود اما باید جزئیات نحوه اجرای آن مشخص شود. سرعت اجرای طرح از سوی دولت می تواند در این امر بسیار تأثیرگذار باشد.
تا سال ۸ ظرفیت تولید کاشی در کشور به میلیون متر مربع رسید و از آن به بعد با توسعه بیشتری که انجام شد، در پایان سال ۸ ظرفیت تولید به میلیون مترمربع افزایش یافت؛ به طوریکه در این سال حدود میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید شد.