تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در اسلامشهر

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.


به منظور افزایش رشد و بهره وری گیاه به خاک اضافه می شود تا مواد مغذی را تامین یا مواد مغذی موجود در خاک را برای گیاه فراهم کند. این ماده به صورت همگن روی خاک اعمال می شود و در صورتی که گیاه از کمبود شدید عنصر فسفر رنج ببرد، در نزدیکی ریشه اعمال می شود تا کمبود این عنصر را به سرعت جبران کند.

 دی آمونیوم فسفات (Diammonium phosphate) ماده شیمیایی با فرمول مولکولی NH)HPO) است.. این ترکیب به شکل مایع ، پودری و گرانوله قابل عرضه می باشد. در صنایع مختلفی کاربرد دارد. عمده ترین مورد است.فاده از آن را در صنایع کشاورزی است.. کود دی آمونیوم فسفات به یکی از محبوب ترین منابع تغذیه گیاهان در بین کشاورزان بدل گشته است.، دلیل این محبوبیت را می توان ترکیبات آن دانست. این کود حاوی این ماده حاوی مقادیر بالایی نیتروژن و فسفر پر اکسید بوده که هردو نیاز اساسی گیاهان برای رشد محسوب می شوند.

یکی از مهمترین مزایا قیمت دی آمونیوم فسفات است. که بسیار پایین است.. مزیت مهم دیگر آن ایمن بودن دی آمونیوم فسفات برای محیط زیست می باشد. در این ترکیبات هیچگونه نیتراتی وجود ندارد. همچنین ناخالصی هایی که بالقوه برای انسان مضر است.، مانند کلریدها در ترکیبات آن است.فاده نمی شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر