فروش دی آمونیوم فسفات در اسلامشهر

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


از آنجا که با حل شدن گرانول‌های DAP، آمونیوم آزاد می‌شود، نهال‌ها و ریشه‌های گیاه نزدیک به آمونیاک، تقریباً آسیب می‌بینند. این آسیب احتمالی معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که PH خاک از بیشتر باشد؛ شرایطی که اغلب در اطراف گرانول‌های DAP که در حال حل شدن هستند، وجود دارد. برای جلوگیری از چنین خسارتی، کشاورزان و باغداران باید از قرار دادن غلظت زیاد دی آمونیوم فسفات مایع در نزدیکی بذرهای در حال جوانه زدن خودداری کنند.

کیفیت محصول را بهبود می‌بخشد و زمان رسیدن را کوتاه میکند، آب % به عنوان کود حاوی فسفر، دی آمونیوم فسفات در خاکهای اسیدی موثر است.. جایی که سایر پوشش ها قادر به کنار آمدن نیستند، با خرید دی آمونیوم فسفات و است.فاده از آن در دراز مدت میتوان جایگزین مواد شیمیایی در محصولات کشاورزی باشد. از کود دی آمونیوم فسفات در بهار و پاییز است.فاده می‌شود. در بهار این ماده را به اندازه یک قاشق غذاخوری روی زمین به مساحت یک متر مربع پراکنده و سپس آبیاری می کنیم.

بنابراین، افزایش pH خاک اطراف گرانول‌های DAP یک اثر موقتی است.. این افزایش اولیه در pH خاک در مجاورت کودهای DAP می‌تواند بر واکنش‌های فسفات و مواد آلی خاک تأثیر بگذارد. مقدار مصرف این کود فسفاته برای هر گیاه، متفاوت است.. برای گیاهان باغی یا زراعی، با توجه به کمبود گیاهان به عناصر مغذی و شرایط خاک، می‌توان از کود DAP مایع است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر