تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در بومهن

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


لازم به ذکر است. که قیمت دی آمونیوم فسفات به عنوان کود پایین است. و به دلایل اقتصادی نیز مقرون به صرفه میباشد. خرید دی آمونیوم فسفات که با نام آمونیوم هیدروژن فسفات شناخته می شود علاوه بر کاربرد کشاورزی به طور فعال در صنعت نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

واکنش برای تولید دوغاب فسفات آمونیوم. و () اسپری دوغاب آمونیوم فسفات تهیه شده در مرحله () به یک گرانول آمونیاک درام، سپس آمونیاک را به بستر مواد گرانول ساز درام آمونیاک هدایت کنید تا اطمینان حاصل شود که دوغاب فسفات آمونیوم بیشتر آمونیه می شود تا دارای یک آمونیاک باشد. درجه خنثی سازی .-. و دانه بندی در حین آمونیاک برای تولید مواد مرطوب جامد و دانه بندی گاز دم. و خشک کردن مواد جامد مرطوب برای به دست آوردن دی آمونیوم فسفات.

در ابتدا از اهمیت دی آمونیوم فسفات و کود آن صحبت می‌ کنیم که با توجه به فرمول آن، مورد است.فاده قرار می‌ گیرد. این کود ساده‌ ترین نوع کود در صنعت کشت‌ و کار و کشاورزی است.، چرا که در رشد محصولات و گیاهان بسیار ضروری هستند. هر یک از ترکیبات این کود، کاربرد مهمی دارند که آنها را به یک عنصر اصلی در صنعت کشاورزی تبدیل می‌ کند. مواد مغذی که آنها در فرمول خود دارند به آنها خواصی می ‌دهد که آنها را از سایر کودها متمایز می‌ کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر