فروش دی آمونیوم فسفات در بومهن

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


لازم به ذکر است. که قیمت دی آمونیوم فسفات به عنوان کود پایین است. و به دلایل اقتصادی نیز مقرون به صرفه میباشد. خرید دی آمونیوم فسفات که با نام آمونیوم هیدروژن فسفات شناخته می شود علاوه بر کاربرد کشاورزی به طور فعال در صنعت نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

گیاهان گلخانه‌ای سالانه دو بار با دی آمونیوم فسفات مایع برای گلدهی فراوان و زیبا آبیاری می‌شوند. برای مزارع آیش و خاک های سبک باید با دوز مناسب از دی آمونیوم فسفات مایع است.فاده کرد. اصولا کود برای کاشت، غنی‌سازی خاک، ذخیره سازی در دوره رشد و باروری است.فاده کرد.

نوع کودی این ماده در فصل های پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد.کودی مناسب برای غلات زمستانی به حساب می آید و به دلیل دو عنصر ضروری نیتروژن و فسفر می تواند نقش مهمی در رشد و باروری گیاهان داشته باشد و است.فاده از آن برای اغلب خاک ها مناسب می باشد.



( فروش ) های دیگر