تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در جنوب تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


سلام از آنجایی که کود دی آمونیوم فسفات، دارای دو عنصر مهم نیتروژن و فسفر است. می تواند برای گیاه بسیار موثر واقع شود. هر دوی این عناصر بر رشد گیاه تاثیر ویژه ای دارند و به محض کمبود هر یک از آن ها در گیاه ، امکان مرگ ان وجود دارد. این کود عموما در دو فصل پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد. با این حال حتما پیش از است.فاده، آزمایش های خاکشناسی را انجام دهید و سپس از آن است.فاده کنید.

کود دی آمونیوم فسفات در بسیاری از کاربردهای صنعتی، به عنوان یک ضد حریق و یک افزودنی در تقویت‌ کننده نیکوتین سیگار است.فاده می‌ شود. همچنین به عنوان منبع نیتروژن و فسفر در تولید مالت، خالص‌ سازی قند، به ‌عنوان شار در لحیم کاری قلع، مس، روی و برنج، بعنوان کاتالیزور در تولید آمینوپلاستها، برای آغشته کردن کبریتها و رنگرزی پشم مورد است.فاده قرار می گیرد. دیگر کاربرد دی آمونیوم فسفات در فلز کروم و رنگهای کلوئیدی محلول در قلیاها و نامحلول در اسیدها بوده و البته از محلول آن برای جاذب تله حشرات نیز است.فاده می‌ گردد.

محتوای مواد مغذی بالاتر در DAP به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاربردهای آن کمک می‌کند. DAP در بسیاری از کشورهای جهان تولید می‌شود و یکی از انواع کودهای کشاورزی است. که به طور گسترده در سطح جهان، مبادله می‌شود. به جدول زیر در مورد کودهای آمونیوم نگاه کنید:



( تولید و ساخت ) های دیگر