فروش دی آمونیوم فسفات در جنوب تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


در این روش، یک سیستم شستشو به عنوان یک راکتور اولیه است.فاده می شود، در نتیجه ظرفیت بارگیری تولید کل مجموعه دستگاه ها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اسید فسفریک و آمونیاک به سرعت واکنش می دهند و زمان واکنش کوتاه است.، بنابراین فسفات های محلول در سیترات کمتر تولید می شود و محتوای فسفر محلول در آب در یک محصول زیاد است.. تمام گرمای واکنش وارد فرآیند کار دانه بندی می شود تا به اندازه کافی از گرمای واکنش برای تبخیر آب است.فاده شود، بنابراین مصرف انرژی سیستم کم است. و است.فاده از گرمای واکنش بهتر است..

گیاهان گلخانه‌ای سالانه دو بار با دی آمونیوم فسفات مایع برای گلدهی فراوان و زیبا آبیاری می‌شوند. برای مزارع آیش و خاک های سبک باید با دوز مناسب از دی آمونیوم فسفات مایع است.فاده کرد. اصولا کود برای کاشت، غنی‌سازی خاک، ذخیره سازی در دوره رشد و باروری است.فاده کرد.

یک روش ساخت دی آمونیوم فسفات که شامل مراحل زیر است.: () افزودن اسید فسفریک که - درصد وزنی مواد اولیه اسید فسفریک واکنش را تشکیل می دهد و آمونیاک که تا درصد وزنی آمونیاک ماده خام واکنش را تشکیل می دهد به یک راکتور لوله ای برای انجام خنثی سازی.



( فروش ) های دیگر