فروش دی آمونیوم فسفات در دماوند

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.


کیفیت محصول را بهبود می‌بخشد و زمان رسیدن را کوتاه میکند، آب % به عنوان کود حاوی فسفر، دی آمونیوم فسفات در خاکهای اسیدی موثر است.. جایی که سایر پوشش ها قادر به کنار آمدن نیستند، با خرید دی آمونیوم فسفات و است.فاده از آن در دراز مدت میتوان جایگزین مواد شیمیایی در محصولات کشاورزی باشد. از کود دی آمونیوم فسفات در بهار و پاییز است.فاده می‌شود. در بهار این ماده را به اندازه یک قاشق غذاخوری روی زمین به مساحت یک متر مربع پراکنده و سپس آبیاری می کنیم.

از آنجا که با حل شدن گرانول‌های DAP، آمونیوم آزاد می‌شود، نهال‌ها و ریشه‌های گیاه نزدیک به آمونیاک، تقریباً آسیب می‌بینند. این آسیب احتمالی معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که PH خاک از بیشتر باشد؛ شرایطی که اغلب در اطراف گرانول‌های DAP که در حال حل شدن هستند، وجود دارد. برای جلوگیری از چنین خسارتی، کشاورزان و باغداران باید از قرار دادن غلظت زیاد دی آمونیوم فسفات مایع در نزدیکی بذرهای در حال جوانه زدن خودداری کنند.

کود دی آمونیوم فسفات در بسیاری از کاربردهای صنعتی، به عنوان یک ضد حریق و یک افزودنی در تقویت‌ کننده نیکوتین سیگار است.فاده می‌ شود. همچنین به عنوان منبع نیتروژن و فسفر در تولید مالت، خالص‌ سازی قند، به ‌عنوان شار در لحیم کاری قلع، مس، روی و برنج، بعنوان کاتالیزور در تولید آمینوپلاستها، برای آغشته کردن کبریتها و رنگرزی پشم مورد است.فاده قرار می گیرد. دیگر کاربرد دی آمونیوم فسفات در فلز کروم و رنگهای کلوئیدی محلول در قلیاها و نامحلول در اسیدها بوده و البته از محلول آن برای جاذب تله حشرات نیز است.فاده می‌ گردد.



( فروش ) های دیگر