تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در شرق تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


واکنش برای تولید دوغاب فسفات آمونیوم. و () اسپری دوغاب آمونیوم فسفات تهیه شده در مرحله () به یک گرانول آمونیاک درام، سپس آمونیاک را به بستر مواد گرانول ساز درام آمونیاک هدایت کنید تا اطمینان حاصل شود که دوغاب فسفات آمونیوم بیشتر آمونیه می شود تا دارای یک آمونیاک باشد. درجه خنثی سازی .-. و دانه بندی در حین آمونیاک برای تولید مواد مرطوب جامد و دانه بندی گاز دم. و خشک کردن مواد جامد مرطوب برای به دست آوردن دی آمونیوم فسفات.

در این روش، یک سیستم شستشو به عنوان یک راکتور اولیه است.فاده می شود، در نتیجه ظرفیت بارگیری تولید کل مجموعه دستگاه ها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اسید فسفریک و آمونیاک به سرعت واکنش می دهند و زمان واکنش کوتاه است.، بنابراین فسفات های محلول در سیترات کمتر تولید می شود و محتوای فسفر محلول در آب در یک محصول زیاد است.. تمام گرمای واکنش وارد فرآیند کار دانه بندی می شود تا به اندازه کافی از گرمای واکنش برای تبخیر آب است.فاده شود، بنابراین مصرف انرژی سیستم کم است. و است.فاده از گرمای واکنش بهتر است..

محتوای مواد مغذی بالاتر در DAP به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاربردهای آن کمک می‌کند. DAP در بسیاری از کشورهای جهان تولید می‌شود و یکی از انواع کودهای کشاورزی است. که به طور گسترده در سطح جهان، مبادله می‌شود. به جدول زیر در مورد کودهای آمونیوم نگاه کنید:



( تولید و ساخت ) های دیگر