تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در شمال تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :


این مناطق با همدیگر بزرگترین حوزه فسفات جهان را نشان می‌دهند. بقایای آلی در حال پوسیدن از منابع گیاهان و حیوانات (عمدتاً پلانکتون) به یک سری لایه‌های رسوبی حاوی شیل، دولومیت و سنگ آهک تبدیل شدند. با پدیده دیاژنز، این جریان طبیعی اقیانوسی به کانسارهای فسفر تبدیل شد.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این محصول به طور عمده در تهیه کود های کشاورزی است.فاده می شود، اما در صنایع غذایی هم برای بهبود فرآیند تخمیر در تولید شیر یا پنیر کاربرد دارد. ویژگی جالب این ماده جلوگیری از آتش گیری بوده به طوریکه در تولید محصولات اطفاء حریق و کنترل آتش نیز است.فاده می شود به این صورت که با پاشیدن آن روی مرتع یا محل مورد نظر، گسترش آتش به آن نواحی متوقف می شود.

این دریا، معروف به تتیس (Tethys)، در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا امتداد داشت و با جریان غربی شدید، شناخته می‌شد و از ناحیه‌ای عبور می‌کرد که از شمال غربی عربستان شروع می‌شد و از طریق اردن، مصر، تونس، الجزایر و مراکش ادامه می‌یافت.



( تولید و ساخت ) های دیگر