فروش دی آمونیوم فسفات در شمال تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.


تجزیه و تحلیل شیمیایی خاک، فقدان برخی مواد خاص برای تعیین مقدار دقیق آن را نشان می دهد. فسفات دی آمونیوم به عنوان یک پوشش عالی برای درختان کوچک، گیاهان بیمار و ضعیف بسیار مفید است.. بوته ها (انگور فرنگی، تمشک، توت) مواد افزودنی را به خوبی جذب می‌کنند.

از آنجا که با حل شدن گرانول‌های DAP، آمونیوم آزاد می‌شود، نهال‌ها و ریشه‌های گیاه نزدیک به آمونیاک، تقریباً آسیب می‌بینند. این آسیب احتمالی معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که PH خاک از بیشتر باشد؛ شرایطی که اغلب در اطراف گرانول‌های DAP که در حال حل شدن هستند، وجود دارد. برای جلوگیری از چنین خسارتی، کشاورزان و باغداران باید از قرار دادن غلظت زیاد دی آمونیوم فسفات مایع در نزدیکی بذرهای در حال جوانه زدن خودداری کنند.

سلام از آنجایی که کود دی آمونیوم فسفات، دارای دو عنصر مهم نیتروژن و فسفر است. می تواند برای گیاه بسیار موثر واقع شود. هر دوی این عناصر بر رشد گیاه تاثیر ویژه ای دارند و به محض کمبود هر یک از آن ها در گیاه ، امکان مرگ ان وجود دارد. این کود عموما در دو فصل پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد. با این حال حتما پیش از است.فاده، آزمایش های خاکشناسی را انجام دهید و سپس از آن است.فاده کنید.



( فروش ) های دیگر