تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در شهر ری

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


همانطور که پیشتر نیز گفته شد این محصول به طور عمده در تهیه کود های کشاورزی است.فاده می شود، اما در صنایع غذایی هم برای بهبود فرآیند تخمیر در تولید شیر یا پنیر کاربرد دارد. ویژگی جالب این ماده جلوگیری از آتش گیری بوده به طوریکه در تولید محصولات اطفاء حریق و کنترل آتش نیز است.فاده می شود به این صورت که با پاشیدن آن روی مرتع یا محل مورد نظر، گسترش آتش به آن نواحی متوقف می شود.

نوع کودی این ماده در فصل های پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد.کودی مناسب برای غلات زمستانی به حساب می آید و به دلیل دو عنصر ضروری نیتروژن و فسفر می تواند نقش مهمی در رشد و باروری گیاهان داشته باشد و است.فاده از آن برای اغلب خاک ها مناسب می باشد.

در هنگام ذخیره سازی از پلمپ بودن کیسه اطمینان خاطر حاصل نمایید و به دمای محیط توجه نمایید. در دمای درجه ی سانتی گراد به آمونیاک و مونو آمونیوم فسفات تجزیه می شود و در دمای درجه ی سانتی گراد به اکسید فسفر، نیتروژن اکسید و آمونیاک تجزیه می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر