تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در شهر سنگ تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


از معایب دی آمونیوم فسفات برای سلامتی این است. که تماس با این محصول ممکن است. باعث تحریک شدن ناحیه‌ چشم و سطح پوست شود. همچنین است.نشاق آن ممکن است. باعث آسیب به ریه و دستگاه تنفسی شود و نیز قرارگیری طولانی مدت در معرض آن می تواند باعث تهوع و آسیب به سیستم گوارشی شود. همچنین اثرات زیست محیطی دی آمونیوم فسفات باعث رشد جلبک می‌ شود که این مسئله می‌ تواند منجر به کاهش کیفیت آب شود.

با اینکه آمونیوم موجود در این محصول یک منبع عالی برای تامین نیتروژن به حساب می آید، با این حال است.فاده در خاک های با PH بیشتر از سبب آسیب به ریشه گیاه خواهد شد. بنابراین آزمایش خاک شناسی برای شناخت کامل بستر رشد گیاه توصیه می شود. فاصله مناسب برای قرار گرفتن این کود در کنار گیاه معمولا اینچ از پایین و کنار است..

محتوای مواد مغذی بالاتر در DAP به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاربردهای آن کمک می‌کند. DAP در بسیاری از کشورهای جهان تولید می‌شود و یکی از انواع کودهای کشاورزی است. که به طور گسترده در سطح جهان، مبادله می‌شود. به جدول زیر در مورد کودهای آمونیوم نگاه کنید:



( تولید و ساخت ) های دیگر