تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی شمس آباد

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


دی آمونیوم فسفات یا آمونیوم هیدروژن فسفات، کود پیچیده نیتروژن-فسفر است.. درصد نیتروژن و فسفر ۸ و می باشد. این کود فاقد کلر و نیترات است.. این ماده، نمک محلول در آب است. که از اثر متقابل آمونیاک و اسید فسفریک تشکیل می شود. فروش دی آمونیوم فسفات به شکل بلورهای سفید یا دانه های سفید رنگ مایل به زرد و خاکستری است. و رطوبت کمی دارد.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این محصول به طور عمده در تهیه کود های کشاورزی است.فاده می شود، اما در صنایع غذایی هم برای بهبود فرآیند تخمیر در تولید شیر یا پنیر کاربرد دارد. ویژگی جالب این ماده جلوگیری از آتش گیری بوده به طوریکه در تولید محصولات اطفاء حریق و کنترل آتش نیز است.فاده می شود به این صورت که با پاشیدن آن روی مرتع یا محل مورد نظر، گسترش آتش به آن نواحی متوقف می شود.

این ماده شیمیایی در زمان تجزیه به اکسید نیتروژن و گاز آمونیاک و فسفر تبدیل می شود. گاز آمونیاک بسیار سمی است.. ذرات ناشی از این ترکیب منجر به تحریک چشم و بینی می شود و به سیستم تنفس آسیب می زند. گاهی با علایم تنگی نفس ، تهوع ، سرفه و &#; همراه است.. هنگام کار با این ماده شیمیایی است.فاده از تجهیزات ایمنی الزامی می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر