فروش دی آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی شمس آباد

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


بنابراین، افزایش pH خاک اطراف گرانول‌های DAP یک اثر موقتی است.. این افزایش اولیه در pH خاک در مجاورت کودهای DAP می‌تواند بر واکنش‌های فسفات و مواد آلی خاک تأثیر بگذارد. مقدار مصرف این کود فسفاته برای هر گیاه، متفاوت است.. برای گیاهان باغی یا زراعی، با توجه به کمبود گیاهان به عناصر مغذی و شرایط خاک، می‌توان از کود DAP مایع است.فاده کرد.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این محصول به طور عمده در تهیه کود های کشاورزی است.فاده می شود، اما در صنایع غذایی هم برای بهبود فرآیند تخمیر در تولید شیر یا پنیر کاربرد دارد. ویژگی جالب این ماده جلوگیری از آتش گیری بوده به طوریکه در تولید محصولات اطفاء حریق و کنترل آتش نیز است.فاده می شود به این صورت که با پاشیدن آن روی مرتع یا محل مورد نظر، گسترش آتش به آن نواحی متوقف می شود.

از DAP به عنوان کود است.فاده می‌شود. هنگامی که به عنوان مواد مغذی گیاهی است.فاده می‌شود، pH خاک به طور موقت افزایش می‌یابد، اما با گذشت مدت زمان طولانی، به دلیل نیترات زدائی آمونیوم، خاک در مقایسه با حالت قبل، اسیدی‌تر می‌شود.



( فروش ) های دیگر