تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در غرب تهران

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. بخش اعظم محله پونک جزء شهرداری منطقه ۵ است. و بخشی دیگر جزء منطقه . پونک از قدیمی‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید، و حتی گفته می‌شود ده پونک قدمتی بیش از ۸ سال داشته. به هر حال امروز پونک به عنوان یکی بهترین نقاط غرب تهران شناخته می‌شود.

کلید واژه ها : محله های غرب تهران ، مشارکت در ساخت غرب تهران پیش فروش آپارتمان در غرب تهران ، اجاره آپارتمان در غرب تهران ، خرید آپارتمان در غرب تهران ، پیش خرید آپارتمان در غرب تهران ، غرب تهران بالا شهره؟ ، شهرک های غرب تهران ، جنوب غرب تهران روی نقشه

در همسایگی مناطق ، ، و شهرداری تهران و‌ کوهپایه های البرز ، منطقه ای که سکونت در آن قدمت بالایی دارد اما تبدیل شدن آن به بخشی از مناطق غرب تهران ، به اواخر حکومت پهلوی در ایران و پس از توجه ویژه پایتخت نشینان به غرب این کلانشهر در دوران شکوفایی و آغاز توسعه تهران برمیگردد .


در هنگام ذخیره سازی از پلمپ بودن کیسه اطمینان خاطر حاصل نمایید و به دمای محیط توجه نمایید. در دمای درجه ی سانتی گراد به آمونیاک و مونو آمونیوم فسفات تجزیه می شود و در دمای درجه ی سانتی گراد به اکسید فسفر، نیتروژن اکسید و آمونیاک تجزیه می شود.

این ترکیب برای تغذیه گیاه بسیار مهم است.؛ زیرا در محصولات کشاورزی با وسعت بالا، اثر آغازین رشد را ایجاد می‌ کند. محتوای نیتروژن بالا در این کود، آن را به یک افزودنی ایده آل تبدیل می کند که در مرحله اولیه رشد، به این ماده غذایی نیاز دارند. این کود، حلالیتی بالا در آب دارد و پاسخی سریع به لقاح را برای محصول شما تضمین می ‌کند. همچنین می ‌توان این کود را قبل یا در حین کشت، است.فاده کرد. چراکه پس از حل شدن کود در خاک، pH محلول در خاک، گرانول را به طور موقت قلیایی می ‌کند.

ترکیب شیمیایی کود فسفات دی آمونیوم -- است.. این اعداد نشان می‌دهد که هر کیسه کود حاوی درصد نیتروژن، درصد فسفر و بدون پتاسیم است.. همچنین برخی از کیسه‌ها ممکن است. تا درصد گوگرد داشته باشند. که مواد مغذی را نیز به خاک اضافه می‌کند. یک ویژگی قابل توجهDAP ، pH قلیایی آن است. که در اطراف گرانول حل شده، ایجاد می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر