تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در فیروزکوه

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


از DAP می‌توان به عنوان یک ماده ضد حریق است.فاده کرد. این ماده، دمای احتراق مواد را کاهش می‌دهد. این خاصیت به ویژه در اطفای حریق و کنترل آتش سوزی از اهمیت زیادی برخوردار است.. به همین دلیل است. که از این ترکیب به عنوان اصلی‌ترین جز برخی از محصولات اطفای حریق در آتش نشانی یاد می‌شود.

از کودها برای رشد محصولات مختلفی است.فاده می شود. مقدار مصرف تقریباً همیشه یکسان است.. فروش دی آمونیوم فسفات برای پرورش سیب زمینی بسیار عالی عمل می‌کند. این دارو که فاقد پتاسیم است.، طعم سیب زمینی را بهبود می‌بخشد و عملکرد آن را افزایش می‌دهد.

در ابتدا از اهمیت دی آمونیوم فسفات و کود آن صحبت می‌ کنیم که با توجه به فرمول آن، مورد است.فاده قرار می‌ گیرد. این کود ساده‌ ترین نوع کود در صنعت کشت‌ و کار و کشاورزی است.، چرا که در رشد محصولات و گیاهان بسیار ضروری هستند. هر یک از ترکیبات این کود، کاربرد مهمی دارند که آنها را به یک عنصر اصلی در صنعت کشاورزی تبدیل می‌ کند. مواد مغذی که آنها در فرمول خود دارند به آنها خواصی می ‌دهد که آنها را از سایر کودها متمایز می‌ کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر